תיקים בתחום הפלילי

עיכוב הליכים

ת"פ – כתב אישום בגין איומים על בן זוג. לאחר דין ודברים עם המחלקה לעיכוב הליכים בפרקליטות המדינה ההליכים עוכבו. יש לציין כי הנאשם איים על חברתו ברצח ובפגיעה ברכוש.

ת"פ – כתב אישום בגין תקיפת שוטר, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ותקיפת עובד ציבור. כתב האישום ייחס לנאשמת את העבירות שלעיל. העבירות בוצעו לכאורה בעת הנאשמת התייצבה בלשכת הגיוס. לאחר דין ודברים עם המחלקה לעיכוב הליכים בפרקליטות המדינה , ונוכח נסיבותיה האישיות של הנאשמת, ההליכים עוכבו.

 

אי הרשעה

ת"פ  –  כתב אישום בגין החזקת סמים מסוכנים לצריכה עצמית (קוקאין) והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לאחר מו"מ עם רשויות התביעה, כמו גם תסקיר חיובי של שירות המבחן, הושת עונש של אי הרשעה וצו מבחן למשך שנה.

ת"פ –  כתב אישום נגד שני נאשמים בגין העלבת עובד ציבור ותקיפה סתם. לאחר מתן תסקיר חיובי לגבי אחד מהנאשמים ושכנוע בית המשפט בדבר חריגות המקרה ביחס לנאשם, הושת של הנאשם עונש אי הרשעה ו 100 שעות של"צ.

ת"פ    – כתב אישום בגין תקיפן קטין או חסר ישע. לאחר מו"מ מתמשך עם רשויות התביעה ולאחר קבלת תסקיר חיובי, הושת על הנאשם עונש של אי הרשעה ו 200 שעות של"צ

 

ענישה מקלה

ת"פ  –  תיק תאונת דרכים קשה. המתלוננת סבלה משברים וחבלות בכל חלקי גופה. כתב האישום ייחס לנאשם עבירות של נהיגה בקלות ראש, אי מתן אפשרות להולך הרגל לחצות בבטחה וגרימת חבלה של ממש. לאחר ניהול התיק והרשעת הנאשם בדין, הושת על הנאשם עונש קל וחריג ביחס לנהוג בתחום  – פסילה על תנאי, קנס ושעות של"צ. יש לציין, כי השימוש בכלי של תסקיר שירות מבחן עשה פלאים בתיק זה ורישיונו של הנאשם לא נשלל.

ת"פ   – כתב האישום ייחס לנאשם עבירות אלימות במשפחה שבוצעו בנסיבות מחמירות, תוך שימוש בסכין. בין העבירות שיוחסו לנאשם ניתן למנות עבירות של תקיפה ואיומים. הנאשם היה עצור עד תום ההליכים המשפטיים. בית המשפט השלום בראשון, לאחר שהרשיע את הנאשם, השית עליו עונש מאסר בפועל של ארבעה חודשים, תוך ניכוי ימי המעצר.

 

מעצרים

מ  – קצין משטרה החליט לעצור את החשוד ולהביאו להארכת מעצר בפני שופט למחרת בבוקר. הבסיס למעצר היה חשד לביצוע עבירות גניבה בידי עובד בנסיבות מחמירות. המעצר בוצע בשעות אחר הצהריים. נוכח נסיבות אישיות מיוחדות ונוכח עברו הנקי של החשוד, החליט משרדנו לפנות  לשופט תורן בבקשה לשחרורו של החשוד. בית המשפט נעתר לבקשתנו לקיים דיון בשעות הלילה המאוחרות ובסופו  בית המשפט הורה על שחרורו של החשוד למעצר בית קצר.

 

  • תיקים בתחום משפט העבודה

תיקים בתחום משפט העבודה

סע"ש – תביעת עובד לקבלת מלוא זכויותיו הסוציאליותמה קורה במצב שבו העובד והמעביד מסכמים ביניהם, כי שכרו […]

  • תיקים בתחום המעמד האישי

תיקים בתחום המעמד האישי

תמ"ש – ביטול הסכם שאושר על ידי בית המשפטלקוחה הגיעה למשרדנו וסיפרה, כי לפני שנים אחדות, היא […]

  • תיקים בתחום המנהלי

תיקים בתחום המנהלי

עת"מ – ייצוג בעלי מוגבלויות ולקויות למידה -משרדנו הגיש עתירה מנהלית  נגד ההסתדרות הרפואית ומשרד הבריאות . המשיבה לא […]

  • תיקים בתחום הפלילי

תיקים בתחום הפלילי

עיכוב הליכיםת"פ – כתב אישום בגין איומים על בן זוג. לאחר דין ודברים עם המחלקה לעיכוב הליכים […]


יצירת קשר

טלפון: 077-9310081

עו"ד אורון סלמון: 052-4441121

עו"ד שי דקס: 052-2779805

פקס: 077-9310091

כתובת המשרד:
רחוב המלך ג'ורג' 38 ("מצודת זאב") תל אביב,
מיקוד 6329802


לשאלות, אנא מלאו ושלחו לנו את הטופס:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button